Interviuri
INTERVIU Oana Puşcaşu : N-a fost ţelul meu în viaţă să devin director la Filarmonică
La doar 24 de ani, Oana Puşcaşu este deja un nume în viaţa publică botoşăneană, are o carieră în plină ascensiune şi este întotdeauna identificată cu muzica, talentul, dorinţa de a accede cît mai sus, dar şi un curaj aparte pentru lucruri noi, care să îi aducă mai multe satisfacţii profesionale. O dovadă în acest sens este candidatura sa la postul de director al Filarmonicii de Stat Botoşani, gest care pe de o parte i-a atras o serie de simpatizanţi, iar pe de altă parte i-a adus şi răutăţi din partea unora care i-au contestat lipsa experienţei pentru ocuparea unui asemenea post. A absolvit Universitatea Naţională de Muzică Bucureşti - Facultatea de Compoziţie, Muzicologie şi Pedagogie Muzicală, disciplinele compoziţie jazz-muzică uşoară,  istoria muzicii, cu media 10, este în anul doi la master, la aceeaşi universitate şi concomitent, în anul 3 la Facultatea de Management din cadrul Universităţii Spiru Haret Bucureşti. Pe viitor îşi doreşte obţinerea unui doctorat în Irlanda sau Olanda, unde şi-a depus deja actele. Este preşedintele Asociaţiei Cheia Sol, fiind strîns legată de realizările unui număr însemnat de copii talentaţi botoşăneni care au confirmat la nivel naţional.

„O să învăţ data viitoare să fac un proiect de 25 de pagini”
- Să începem cu ceva de actualitate şi anume candidatura ta pentru postul de director la Filarmonică, dar şi modul în care ai fost tu descalificată. A fost o decizie luată pe nedrept de comisie?
- Eu nu contest decizia lor, nu am experienţa lor profesională, nici nu mă pot implica foarte mult în acest subiect, eu doar sunt încîntată de experienţa pe care acum am acumulat-o cu acest proiect, mi-a ajutat foarte mult, îmi ajută şi în cariera mea viitoare, am învăţat foarte mult, am cunoscut mai mult instituţia Filarmonica, avînd caietul de obiective, cu toate premiile lor, toate cifrele, mi-a prins bine. O să învăţ data viitoare să fac un proiect de 25 de pagini (rîde), deci chiar nu contest decizia lor, sunt tînără, am timp să realizez mult mai multe lucruri şi tot ce mi-am propus şi nu a fost ţelul meu în viaţă să devin director la Filarmonica de Stat din Botoşani, cu toate că îi apreciez pe oamenii care lucrează acolo şi tot ce au realizat ei pînă acum.
- Concret, de ce lucrarea ta avea mult mai multe pagini decît era prevăzut în caietul de sarcini?
- Poate pentru că am avut mai multe idei pe care le-am dezvoltat probabil prea mult, nu am luat în considerare foarte mult acest criteriu, să ajung pînă în 25 de pagini şi primele pagini făceau parte oarecum din caietul de obiective şi trebuia să le scriu. În schimb cred că ideile mele de fond au fost OK aveam o strategie bună de marketing dar, data viitoare o să mi-o promovez, poate o să am ocazia să o pun în practică.

„Am vrut puţin să schimb imaginea Filarmonicii”
- Apropos de strategia ta de marketing şi ideile pe care ţi le-ai conturat în acest proiect de management, ai putea dezvălui în linii mari cîteva dintre ideile tale?
- Pot să vă dau şi proiectul dacă vreţi să vedeţi (rîde). Eu am propus realizarea unui site al Filarmonicii, pentru că multe filarmonici din ţară au site-ul lor propriu care ar face cunoscută activitatea, concertele şi toate chestiile legate de Filarmonică. Botoşănenii ar şti şi atunci s-ar lucra mai uşor şi pe marketing, chiar am susţinut că ar fi nevoie de acest compartiment în Filarmonică care nu este, am venit cu nişte idei puţin mai noi, să zicem aşa inovative, muzică experimentală, electronică, concerte de jazz simfonic, pop simfonice, am vrut puţin să schimb imaginea Filarmonicii şi am vrut să mă adresez şi altor categorii de oameni, nu numai celor la care se adresează momentan Filarmonica. Am vrut să schimb imaginea ei total şi să aduc oamenilor şi botoşănenilor dorinţa de a asculta muzică şi întotdeauna să vadă că ceva nou se întîmplă şi oameni cunoscuţi vor veni, vin şi acum, dar poate că era mai bună structurată strategia mea.
„Chiar anul trecut a venit şi televiziunea B1 să filmeze”

- Pentru cei care nu ştiu care este legătura ta cu această instituţie şi de ce ţi-ai depus candidatura tocmai acolo…
- Mi-am depus candidatura la Filarmonică pentru că şi în 2008 şi în 2009 am avut două proiecte cu Filarmonica şi anume concertele de Crăciun. Au ieşit foarte frumos şi chiar anul trecut a venit şi televiziunea B1 să filmeze acest concert, a fost dat în prima zi de Crăciun pe un post TV naţional şi în a doua zi de Crăciun a fost dat. Am fost sunată de profesori de-ai mei de la facultate care mi-au spus „felicitări, te-am văzut cu orchestra la televizor”, deci dintr-o dată s-a schimbat puţin imaginea Filarmonicii din Botoşani. Este un lucru care l-a mulţumit pe directorul actul, pe dl. Dan Mircea şi mi-a propus dacă m-ar interesa şi…”cred că ar fi bine, tu ai viziunea nouă, ai terminat Conservatorul, profesorii tăi de acolo te cunosc, te ştiu de studentă bună, ai avut colaborări frumoase, oamenii chiar au nevoie de cineva tînăr, majoritatea din Filarmonică fiind de altfel instrumentişti tineri, ai putea să te înţelegi, să vii cu concepţii noi, cu idei, cu proiecte…”. Şi atunci am zis că aş încerca, într-o primă fază am stat puţin pe gînduri pentru că, nu ştiu, mă interesează ideea de a merge la un doctorat în străinătate, de altfel mi-am depus şi actele dar, gîndindu-mă aşa am zis că poate ar fi o variantă să realizez ceva aici şi să îmbunătăţesc ceva pentru că dl. Dan Mircea şi-a făcut treaba foarte bine pînă acum şi a muncit pentru ca Filarmonica să existe în continuare şi să îi ajute pe toţi. Acum nu a fost să fie, data viitoare.

Oana

„Am mai auzit comentarii că nu aş avea nici o treabă cu muzica simfonică”

- Şi cu asta mi-ai răspuns şi la întrebarea care urma în legătură cu motivul care a stat la baza sprijinului acordat de actualul director, Dan Mircea…
- Nu e neapărat singurul motiv, eu la Conservator am studiat muzică clasică în primul rînd şi după aia compoziţie clasică, muzică pop, muzică uşoară. Am mai auzit comentarii că nu aş avea nici o treabă cu muzica simfonică, cu muzica clasică, ei Conservatorul în primul rînd se bazează pe muzică simfonică, clasică, orchestraţie, teoria instrumentelor, compoziţia. În primul rînd, la compoziţie trebuie clar să ştii istoria instrumentelor, trebuie să ştii să cînţi la instrumente, asta e baza mea şi după aia muzica uşoară şi jazz. De altfel, am mai auzit comentarii că eu lucrez cu copiii şi nu am ce căuta să lucrez cu oamenii mari. Cu copiii lucrez pentru că iubesc copiii şi sunt talentaţi, eu la rîndul meu cînd am fost mică şi încercam să fac ceva nu am obţinut sprijinul de care aveam nevoie şi mi-am promis încă de cînd eram mică, că eu o să încerc să îi ajut pe cei mici, să încerc să îi susţin, să le fiu aproape, deci pur şi simplu este o pasiune a mea.

„Sunt apolitică”

- Eşti membră a vreunui partid politic?
- Nu sunt, sunt apolitică şi asta este o condiţie de a avea şi un ONG, pentru că sunt preşedinta Asociaţiei Cheia Sol, deci nu aş avea voie să fiu într-un partid politic şi nici nu vreau momentan.
- Şi nu crezi că acesta este principalul motiv pentru care ai fost descalificată, adică nu crezi că dacă ai fi făcut parte din partidul care trebuia ai fi avut mai multe şanse?
- Nu, nu cred că acesta este motivul…(rîde), probabil că numărul de pagini nu a corespuns cu cerinţele din caietul de obiective şi eu cred că ăsta a constituit motivul.

„Am cîntat şi voi cînta în continuare muzică pop”

Oana Puscasu- Spune-mi cîteva cuvinte în linii mari despre activitatea Grupului Cheia Sol.
- Deci pot să vă spun că acum pe 19 decembrie vom avea un spectacol la teatru, noi organizăm spectacole, avem proiecte cu Primăria, copiii au cîntat de doi ani în Parcul Mihai Eminescu în fiecare săptămînă, am participat la Eurovision Junior cu trei numere din Botoşani, trei copii care au reprezentat Botoşaniul, mergem la concursuri, avem premii, inclusiv acum ultimele premii sunt obţinute de Oana Tabultoc premiul 1 şi trofee la concursuri naţionale, muncim foarte mult doar pentru a promova aceşti copii talentaţi, acesta este scopul organizaţiei şi pînă acum am reuşit. Dar noi vă învităm pe data de 19 decembrie la spectacol.
- Să înţeleg că Oana Tabultoc este cel mai bun produs al Grupului Cheia Sol pînă în prezent, care a reuşit să ducă numele Botoşaniului la nivel naţional?
- Nu, nu, nu numai, toţi copiii sunt valoroşi. Miruna Buză, Claudia Rusu au reprezentat Botoşaniul la Eurovison, Bogdan Bidaşcă, Liliana Sposub, Amalia Hrom, Ioana Frăsinescu, Andreea Prisacariu, Ştefana Tincu, Alexandra Mera care este şi Miss Boboc Botoşani, Costinel Bălan, Ioana Mititelu, Andreea Popovici, Diana şi Cosmina Cozma, toţi copiii sunt foarte talentaţi, toţi sunt diferiţi, tocmai de aia lucrez cu ei, cu personalitatea lor şi nu încerc să le impun stilul meu, pentru că eu am cîntat şi voi cînta în continuare muzică pop, nu încerc să îmi impun stilul meu asupra copiilor.
„Pe dl. Sîrbu îl admir pentru ce este, îl respect, nu am nici o problemă cu d-lui”

- Cum vezi în continuare colaborarea ta cu Filarmonica Botoşani avînd în vedere ultimele evenimente care s-au petrecut?
- Nu cred că o să se schimbe cu ceva colaborarea mea pentru că Filarmonica este formată din instrumentişti în primul rînd, deci oamenii care sunt trup şi suflet acolo. Iar acei oameni au fost bucuroşi de colaborarea noastră pe care am avut-o şi nu cred că va schimba cu ceva. De altfel pe dl. Sîrbu (cîştigătorul concursului pentru funcţia de manager al Filarmonicii – n.r.) îl admir pentru ce este, îl respect, nu am nici o problemă cu d-lui, nu suntem concurenţi, chiar nici o problemă nu avem.
- Şi pentru că a venit vorba despre dl. Mihai Sîrbu, crezi că este el persoana potrivită pentru a prelua conducerea acestei instituţii?
- Părerea mea cred că este inutilă. Părerea comisiei este importantă şi dacă ei au hotărît că dl. Sîrbu este cel mai potrivit probabil că aşa este.

Interviu realizat de Gabriela ERDIC



Cîteva dintre ideile Oanei Puşcaşu din proiectul de management pe care l-a înaintat comisiei de evaluare şi examinare a concursului pentru conducerea Filarmonicii:
-achiziţionarea unui autocar sau a două microbuze
-obţinerea unui sediu propriu, varianta aleasă fiind accesarea unui proiect prin Programul Operaţional Regional
-cursuri de perfecţionare pentru instrumentişti
- Festivaluri de Muzica Romaneasca, concerte promoţionale cu ocazia Zilelor
Eminescu, Zilelor Enescu, Zilei Europei, Zilelor Oraşului
- conferinţe muzicale realizate de compozitori contemporani (Dan Dediu, Doina
Rotaru, etc.)

Urmărește-ne și pe Google News

Radu Romaniuc, scenaristul filmului ”Oameni de treabă”: Iubesc necondiționat și irațional Botoșaniul, Flămânziul și tot ce e între ele și în jur FOTO&VIDEO
Înainte de premiera filmului ”Oameni de treabă”, Botoșăneanul.ro vă oferă un interviu cu actorul și scenaristul Radu Romaniuc. Despre film, teatru, actorie și câte puțin despre Botoșaniul adolescenței, pentru a ajunge la povestea pe care a scris-o și care, în final, l-a adus din nou acasă.
Campionul din clasamentul mondial WKF care face zilnic 150 de km pentru a le preda elevilor de pe malul Prutului - GALERIE FOTO
Pe 15 octombrie împlineşte 24 de ani. Este campion la karate şi profesor. În Turcia, Italia, Croația Spania, Cipru, Austria sau Canada luptă pentru România. La Botoşani duce altă luptă: în fiecare zi străbate 150 de km până la graniță, pentru a le preda elevilor de pe malul Prutului.
Daniela Bejinariu: Sunt binecuvântată să fi reușit să văd țesătura propriei vieți și să îmi înțeleg, în sfârșit, misiunea!
Daniela Bejinariu crede în Cuvânt ca poezie și rugăciune. O delicatețe sufletească dublată de un șuvoi de gânduri preumblate prin săli de tribunal, pe scene de folk sau în cenacluri literare. A ales Poezia, dar crede în forța lor, a tinerilor, de a schimba un sistem care, acum, ”fără scrupule ia puștoaice fascinate de instituțiile juridice și le mestecă și le scuipă când s-a stricat toată bucuria în ele”.
Angelo Segall: În Botoșani sunt clădiri cu arhitecturi de invidiat / Teatrul e legat de istoria orașului, mândria populației
S-a născut în Botoșani, oraș pe care l-a părăsit în urmă cu multe decenii, stabilindu-se în Canada. A rămas, însă, fidel amintirilor. Amintiri despre locuri, oameni, întâmplări care acum au ajuns în paginile unei cărți.
Nepoata lui George Enescu, mărturisiri emoționante despre fratele și fiica marelui muzician: George compusese prima Rapsodie înainte să se nască tata
Geniile au purtat dintotdeauna pe umeri poveri care în timp au devenit legende. Iubiri neîmplinite, fugare răscoliri ale destinului, frământări artistice care trec de limita normalului omenesc. George Enescu nu a făcut excepție. Cu toate acestea, geniul botoșănean a reușit până la final să păstreze nu doar în aparență un caracter integru, o fidelitate tulburătoare față de neamul şi de familia sa, un respect neștirbit pentru omul simplu.
Ștefan Teișanu: Nu ajungi ușor și nici des la Darabani / Cu cât mai imposibil, cu atât mai dătător de energie și de speranță totul
În fiecare sfârșit de vară urci către Nord. Un spațiu până în urmă cu niște ani aproape fără nume, fără identitate, fără speranță. A urca în Nord a devenit, astăzi, o călătorie către cunoscut. De la un an la altul mai cunoscut! De nouă ani, Darabaniul își dezvăluie comorile istorice, culturale, turistice, chiar și economice sau sociale. Pentru că Nordul începe să se dezvolte, să nu se mai rușineze de ale sale, dar mai ales învață Nordul să primească oaspeți.
Dan Sociu: În momentele cele mai dure pe care le-am trăit, acelea de durere fizică extremă, era un punct în care eram salvat
Este unul dintre cei mai cunoscuţi poeţi ai generaţiei douămiiste, dar şi un jurnalist de atitudine, fiind deseori implicat în activismul ecologist. 
POVESTEA tânărului din Botoșani care aduce pe Pietonalul Unirii un festival culinar cum n-a mai fost: Pături pe iarbă, hamace între copaci, concerte stradale și... chef Foa – VIDEO & GALERIE FOTO
Botoșaniul și botoșănenii au rămas de prea mult timp captivi în seria festivalurilor care presupun mici și bere la pahar, într-un decor de terase învăluite în fumul grătarelor.Orașele mari se bucură de aproape 10 ani de evenimente stradale cu muzică de calitate și incursiuni culinare în jurul lumii.
Povestea impresionantă a Alexandrei, ”Fata cu cărțile”: Din Botoșani în Cipru și înapoi în România, pentru a ajuta copiii bolnavi – GALERIE FOTO
A visat mereu în cuvinte. Să le scrie, să ademenească poveștile și să le redea vieții. Cu timpul, între ea și cuvânt a apărut o sfiiciune de neînțeles, un soi de teamă, de neîncredere. Atunci a avut curajul să pună punct și să o ia de la capăt. Nu știa că, într-un alt fel, într-o altă lume, se va întoarce la cuvânt. Cuvântul din carte.
Elena Cardaș, viața printre meteoriți și destinul ”dulce-amărui” al unui medic scriitor: Pentru mine cancerul a fost o mare lecție / Nu cred în familiile perfecte, nici în profesioniștii perfecți
Pe Elena Cardaș o cunoaște multă lume. Mai ales de când și-a asumat în comunitate roluri care multora le-au fost incomode. Este omul care a luptat cu birocrații și cu mentalități învechite. Este scriitorul care s-a salvat de propriul destin scriind în trei săptămâni un roman ”în mare parte” autobiografic. Este medicul care a învățat lecția pacientului atunci când cancerul i-a arătat că ”limita e cerul”.
Roxana Gherasim: Am învățat să apreciez mai mult oamenii care vin pentru o scurtă perioadă în viața mea / Sărbătorile vor fi mereu cu un ochi care plânge și cu unul care râde
A fost profesoară, dar s-a implicat și în tot ce înseamnă cultură, voluntariat, jurnalism. Chiar dacă trăiește de ani buni în Germania, nu s-a desprins niciodată cu adevărat de Botoșani. Revine acasă de câte ori se ivește prilejul. Primul drum îl face mereu la părintele duhovnic, apoi se oprește la mormântul mamei. Și-a păstrat prietenii, pășește pe aceleași alei și se bucură de oamenii orașului după care va tânji mereu.
Tânără referent de la Centrul de Creație și arta încondeierii ouălor: Așa ar fi corect să fie de culoare roșie / Tehnica cu ciorapul este cea mai cunoscută
Ouăle încondeiate nu lipsesc de pe masa românilor în zilele de Paști. De toate culorile sau doar roșii fac parte mereu din meniul pascal. Majoritatea gospodinelor păstrează cu sfințenie tradițiile și își arată măiestria în fiecare an.
INTERVIU Constantin Boștină, fost secretar personal al lui Ceaușescu și ex-prim-vicepreședinte al Consiliului Popular Botoșani: Ceaușescu trebuia înlocuit, dar nu așa, nu prin împușcare / M-am simțit foarte bine și în perioada de dinainte de 1989 și mă simt bine și acum - VIDEO
După 32 de ani în care s-a manifestat aproape exclusiv ca un capitalist, Constantin Boștină a reapărut în atenția publică din postura de fost demnitar în regimul totalitar. Aceasta după ce a scos pe piață cartea ”În ochii ciclonului, am fost secretarul personal al lui Nicolae Ceaușescu” plină cu dezvăluiri din intimitatea cuplului dictatorial.
Istoricul Remus Tanasă: Locuitorii Botoșanilor par să trăiască doar cu regretul că orașul a pierdut rolul (mai) însemnat pe care l-a avut în trecut
Născut în Botoșani, cu trei ani înainte de căderea regimului comunist, Remus Tanasă este astăzi – la doar 36 de ani - nu doar un apreciat istoric, ci și unul care are curajul de a aduce din trecut valori la care societatea, nu doar cea românească, pare să fi renunțat de mult.
INTERVIU premieră cu Doru Constantin, administratorul șef de la „Apă”! Nova Apaserv își schimbă direcția: Era o delăsare, un dezinteres VIDEO 
Povestea oamenilor care s-au autodeclarat „salvatorii” companiei Nova Apaserv de la Botoșani a fost răsfoită de botoșăneni de prea multe ori. Și nu a fost una cu happy-end. Planuri, strategii, obiective, reforme și schimbări de paradigmă. Suntem în fața unui nou „punct și de la capăt”, care poate însemna o călătorie într-un sentiment de deja-vu. Sau poate direcția corectă. 
INTERVIU în oglindă: Paula Berențan – Tiberiu Manolache, noii subprefecți ai Botoșanilor: De ce s-a considerat că sunt persoana potrivită? / Întâi trebuie să ne așezăm la locurile noastre VIDEO
Suflu proaspăt în două importante funcții de la județ: doi tineri cu mai puțină notorietate în viața publică și administrativă botoșăneană au intrat în echipa de conducere a Prefecturii alături de „veteranul” Dan Nechifor, prefectul județului.
În OGLINDĂ, de la cititor la autor: Cărţile au un fel anume de a te chema, ele îşi aleg cititorii / Să scriem ceea ce e purtător de conținut, nu doar conținut purtător de mesaj
Botoșăneanul.ro vă aduce astăzi în Oglindă doi autori. Doi creatori care, înainte de a semna pe copertă, au fost cititori-scotocitori de carte. O călătorie pe care le-o propunem și pe care o dorim de folos multor cititori care visează ca, într-o zi, să devină autori.
INTERVIU Mirel Manea: Destinul eu mi l-am făcut / Muzica nu are bariere și nici granițe - VIDEO
Ce s-ar mai putea spune despre un botoșănean care a cântat în orașe pe care mulți dintre noi nu le vedem decât prin filme? Ce am mai putea afla nou după sute de articole și emisiuni? Și totuși, între un concert la Atena și unul al Filarmonicii ”George Enescu” Botoșani, am încercat să îl descoasem pe Mirel Manea, prim-trompetistul care a cântat de la Vatican până la New York și de la Roma până la Monte Carlo. Ce am aflat puteți vedea în interviul de mai jos.
Florentin Țuca: Nu avem de-a înfrunta un ”anti-Eminescu” fățiș, dar, în atmosferă, se simte că Eminescu deranjează în continuare
Florentin Țuca este avocat, dar mai presus de toate este un om de Cuvânt. Format în școala românească de Drept, perfecționat printre rafturile literaturii de calitate, și-a probat omenia și deopotrivă prietenia cu o osârdie rar întâlnită în instanțele românești, fără a se abate de la litera și, vom vedea, nici de la spiritul legii.
Gellu Dorian: Eminescu înseamnă în primul rând Botoșani, orașul în care s-a născut, a fost botezat, a făcut primii pași, a spus primele cuvinte
"La ce bun Cultura în vreme de restriște spirituală?", ne-am putea întreba astăzi, parafrazând celebra zicere a lui Friedrich Hölderlin, de acum mai bine de un secol și jumătate.
Domnilor, cu riscul de ma repeta, vreau sa intelegeti un lucru: Mihai Sarbu nu este nici pe departe cel care il crede lumea . Este un om simplu, de la tara , un instrumentist mediocru....IN nici un caz nu are ce cauta in acest post de manager...Dumnealui nu a citit in viata lui o carte cap-coada, iar cultura lui generala se limiteaza la "cresterea porcilor" si aici nu glumesc. Daca din porcar ajungi director de filarmonica (!) atunci e clar ce e cu societatea noastra. Il cunosc din liceu, am facut si facultatea impreuna si atat va spun: v-ati ales cu un om care...habar nu are sa manance si sa vorbeasca !! App, se trezea la 2-3 noaptea si clefaia la masa de ne trezea pe toti:))) Ca sa nu mai spun ca....Cotusca produce in ultimul deceniu oameni valorosi !!! Simirad in Iasi , Sarbu in Botosani....ce sa mai zic...Mihai, acu ca esti director, poate ne dai haleala pe care ne-o furai in camera inapoi !! Te rugam, ca acu ai bani, nu? Hai sa fii sanatos, si poate nu ai sa distrugi filarmonica prea tare ! Spor la clefait !
14 decembrie 2010, 12:23
Sondaj
Ați dat până acum ”atenții” la doctor?
Da
Nu
Nu am ajuns la doctor
Declaraţia zilei
”Din păcate, discriminarea în școli este prezentă. În sondajul nostru de opinie, realizat acum un și jumătate la nivel național, am cerut părinților și profesorilor copiilor din preuniversitar să identifice motivele de hăr ...
fashiondays.ro
Curs valutar
acum 2 zile
EUR
Euro
4.9005 lei
USD
Dolarul SUA
4.4823 lei
CHF
Francul elveţian
4.9076 lei
GBP
Lira sterlină
5.4945 lei
JPY
100 de yeni japonezi
3.4888 lei
XAU
Gramul de aur
275.3749 lei
MDL
Leul Moldovenesc
0.2362 lei
HUF
100 de Florinţi Maghiari
1.2712 lei
AUD
Dolarul Australian
3.1660 lei
CAD
Dolarul Canadian
3.3580 lei
CZK
Coroana Cehească
0.2062 lei
DKK
Coroana Daneză
0.6582 lei
Vremea
astăzi
Botosani
-3.2 o C
Dorohoi
-3.2 o C
Bucecea
-2.8 o C
Darabani
-3.8 o C
Saveni
-2.9 o C
Ştefăneşti
-2.0 o C
Horoscop
astăzi
app traffic statistics
© Copyright 2009 - 2023 Botoşăneanul. Toate drepturile rezervate.