Reclamațiile au fost analizate de către Consiliul de Etică de la Spitalul Județean „Mavromati” fiind făcute câteva recomandări.
De la începutul anului 2022 și până în prezent au fost înregistrate trei reclamații din partea pacienților ajunși la Spitalul Județean „Mavromati”.
Pacienți dar și aparținători s-au arătat nemulțumiți de comportamentul unor cadre medicale.
Vizate au fost secțiile Cardiologie, Ambulatoriul de Specialitate și Unitatea de Primiri Urgențe (UPU).
„În cursul anului curent au fost înregistrate trei reclamații din partea pacienților respectiv aparținătorilor. Ele vizează Secția Cardiologie, Ambulatoriul de Specialitate și Unitatea de Primiri Urgențe,
Ioan Asaftei, purtător de cuvânt Spitalul Județean „Mavromati”.
Consiliul de Etică a făcut câteva recomandări fără a fi aplicate măsuri corective.
„Toate cele trei reclamații au fost analizate în cadrul Consiliului Etic și au vizat comportamentul cadrelor medico-sanitare. Nu au fost aplicate măsuri corective administrative, dar s-a recomandat o organizare mai bună a activității, s-a recomandat prelucrarea Codului de etică și deontologie profesională cu personalul unității, măsuri care au fost comunicate persoanelor care au depus reclamația pacienți respectiv aparținători”,
Ioan Asaftei, purtător de cuvânt Spitalul Județean „Mavromati”.
În acest an nu au fost organizate cursuri de comunicare pentru angajații de la Spitalul Județean „Mavromati”.
Dezamăgire pe „Municipal”: FC Botoșani, remiză albă cu Voluntari în fața unui stadion plin - LIVE
Redacția Botoșăneanul
May 04, 2024
ACUM: FC Botoșani înfruntă FC Voluntari într-o atmosferă copleșitoare – VIDEO
Redacția Botoșăneanul
May 04, 2024
Gamă nouă de cosmetice cu aur la Farmacia Anca, de la cremă la balsam de buze
Redacția Botoșăneanul
May 04, 2024
Tânăr din Suceava amendat cu 2.000 de lei, polițiștii i-au golit și mașina
Oana Sava
May 04, 2024
Produs nou la Anca Farm: Gastro Calm, aliatul tuturor după mesele copioase de Paști
Redacția Botoșăneanul
May 04, 2024